tirsdag den 4. maj 2010

Så er startskuddet lydt til min blog....

Hallooo, haaaallooo er der nogen herinde....jeg er vist ganske alene ;-) mit helt eget rum....

Jeg har i evigheder fulgt med i et hav af underskønne blogs og må sige, at jeg er dybt imponeret over, så mange fantastiske bloggere der er rundt omkring.

I lang tid har jeg gået med tanken om, at jeg godt kunne tænke mig, at lege med i denne verden. Så får vi at se om jeg hænger ved eller smutter igen......om ikke andet, så er der jo ingen forpligtelser af nogen art, med hensyn til hvor meget og hvor lidt bloggen skal bruges og for den sags skyld heller ikke til hvad.
Det afhænger jo af om jeg har lyst eller ej og - det tiltaler mig rigtig meget....ingen forpligtelser af nogen art, ren fornøjelse. Det lydder da hyggeligt.
Jeg har absolut ingen didaktiske overvejelser omkring min blogstart :-), så vi ser hvor det hele blæser hen med mig ved roret ;-)

Velkommen til :-)

Ingen kommentarer: