fredag den 6. maj 2011

PAKHUS 16

Åh for søren hvor har jeg nydt dagen til Forårsmarked i Odense i bedste selskab med min dejlige Dorte...
Skøn oplevelse, æstetikken var i TOP i Pakhuset og det samme var markedsboderne - der var mange helt ubeskrivelig lækre varer og det var sjovt at se nogle af jer herfra Blogland live.
Imponerende som alle har formået, at lave nogle fine fine boder og KÆMPE ros til arrangørerne, som har gjort det max godt!!!

Vi kørte fra nordjylland ved 9.30 tiden, hyggede i Pakhuset i nogle timer og efterfølgende smuttede vi lige omkring Odense centrum, inden vi igen vendte næsen hjem til det nordjyske. Det er jo altid spændende, at shoppe i en ny by og vi kommer gerne igen, både til marked og til Odense. Begge dele kan VARMT anbefales (:

Kameraet lå hjemme, men jeg kan da i det mindste vise, hvad jeg har købt på markedet :)









4 kommentarer:

Oline Art sagde ...

Hvor er det nogle toplækre ting! Jeg vender selv snuden mod Odense her til morgen:-)

Pi Andrea sagde ...

Lækre ting du har "fået" med hjem... :o)

Mia sagde ...

Sikke nogle dejlige ting du har fået købt...jeg drømmer om en masse billder fra markedet også fra dem der har stande..måske det kommer i begyndelsen af næste uge...så kan man næsten drømme man var med...suk!

Anne Dorte sagde ...

Ja, der var bare SÅ mage skønne ting, men synes at jeg har gjort et fund med ira dåse og bakke begge dele for 150,- kr...det kan være at jeg tager helt fejl hihi, men jeg var helt solgt, så jeg slog til med det samme!
Er sikker på, at der kommer mange billeder fra markedet rundt om i blogland.....
Håber du havde en dejlig tur Dorthe.